SEO optimalizace pro vyhledávače

  1. Domů
  2. SEO

Optimalizace webu

Optimalizace webu zahrnuje úpravy webových stránek za účelem zlepšení viditelnosti ve vyhledávačích, známé také jako SEO.

ON-PAGE faktory

Kontrola stávajících stránek

OFF-PAGE faktory

Zhodnocení zpětných odkazů a jejich kvalitu

Analýza klíčových slov

Pro efektivní optimalizaci obsahu

Kvalitní obsah

Kvalitní obsah = lepší pozice ve vyhledávačích

Optimalizace webu zahrnuje čtyři základní kroky:


ON-PAGE faktory: Nejdříve je důležité provést kontrolu stávajících stránek. Ty mohou obsahovat různé chyby, jako jsou problémy s procházením robotů, duplicity, nefunkční odkazy nebo chybějící základní popisky. Řešení těchto chyb vyžaduje analýzu on-page faktorů.

OFF-PAGE faktory: Druhý krok zahrnuje zhodnocení zpětných odkazů, jejich kvalitu a dopad na hodnocení stránek. Důležité je zjistit, zda odkazy přispívají k posílení stránky, nebo naopak ji poškozují. Detailní informace o off-page optimalizaci lze nalézt v analýze off-page faktorů.

Analýza klíčových slov: Tento krok je klíčový pro obsahovou strategii a identifikaci landing pages. Analýza klíčových slov poskytuje podklady pro efektivní optimalizaci obsahu.

Tvorba relevantního a kvalitního obsahu: Poté, co jsou opraveny chyby na stránkách, je zavedena strategie zpětných odkazů a provedena analýza klíčových slov, je čas zaměřit se na tvorbu obsahu, který je relevantní a vysoce kvalitní.




Takže ještě jednou si to zopakujeme: stručně zde uvádím SEO kroky v bodech:

Tyto 4 části obsahuje dohromady více než 200 různých SEO faktorů, kterými dokážete ovlivnit vaše pozice ve vyhledávačích. Níže najdete ke každé části nejdůležitější faktory.

Technické SEO
  • Mobile first
  • SSL certifikát (HTTPS)
  • Rychlost načítání
  • Architektura webu a přístupnost – robots.txt, kanonizace, přesměrování, sitemap…)
  • Strukturovaná data
  • Optimalizace průchodu crawlera skrze web


  • On-page SEO
  • Práce s klíčovými slovy v textech
  • Titulek a meta popis
  • Nadpisy (H1, H2…)
  • Relevance a komplexnost pokrytí tématu
  • User intent – informační, navigační a transakční
  • Obrázky, videa, tabulky…


  • Uživatelské signály
  • CTR
  • Dwell time
  • Čas strávený na stránce
  • Core Web Vitals


  • Off-page SEO
  • Interní odkazy
  • Externí zpětné odkazy
  • PR (public relations)
  • Síla brandu

  • PageSpeed Insights

    Upravte své webové stránky tak, aby byly rychlé na všech zařízeních

    Změřit rychlost načítání webu

    Kompletní analýza webu

    Perfektní nástroj na analýzu webových stránek

    Provést test www stránek